Bezwaar dat ik bel?

Strafrecht en strafproces / Verklaring omtrent gedrag

Bezwaar dat ik bel?

pilot proactieve geschiloplossing van het COVOG

Samenvatting

Het belangrijkst doel van deze pilot was het verbeteren van de klanttevredenheid. Daarnaast werd verwacht dat het aantal bezwaarschriften zou afnemen en de tevredenheid van de medewerkers van het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag (COVOG) zou toenemen.

Publicatiegegevens

Auteur(s):
Os, R.M.V. van, Zwenk, F.
Organisatie(s):
WODC
Plaats uitgave:
Den Haag
Uitgever:
WODC
Jaar van uitgave:
2012
Reeks:
Fact sheets 2012-04

Bestelinformatie

Adres:
Voor een electronische versie - zie: bijlagen (rechtsboven) (only available as pdf)

Onderzoekgegevens

Werktitel:
Pilot PAGO bij COVOG
Projectnummer:
1855B
Operationele status:
Afgerond